ANUNŢ CONCURS/EXAMEN DE RECRUTARE
În baza prevederilor Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare, respective ale H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Sibiu, cu sediul în Sibiu, str. Calea Şurii Mari, nr. 21, organizează concurs/examen de recrutare pentru ocuparea următoarei funcţii publice de execuţie vacante:
► consilier, clasa I, grad profesional asistent, în cadrul Serviciului Laborator – Compartiment Siguranţa Alimentelor
Probe stabilite pentru concurs/examen: probă scrisă şi interviu.
Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Sibiu, str. Calea Şurii Mari, nr. 21 şi trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.
Bibliografia şi atribuţiile prevăzute în fişa postului se afişează la sediul instituţiei şi pe pagina de internet.
Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Sibiu şi la nr. de telefon 0269/223069 int. 222; fax: 0269/223753; e-mail: office-sibiu@ansvsa.ro. Persoană de contact: Vidrighin Emanoil, funcţia publică: consilier
Data publicării anunţului în M. Of.: 25.04.2018
►proba scrisă se va organiza în data de 31.05.2018, ora 10, la sediul D.S.V.S.A. Sibiu
►Condiţii de participare
Condiţii generale:
Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare:
Art. 54 – Poate ocupa o funcţie publică persoana care îndeplineşte următoarele condiţii:
- a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
- b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
- c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
- d) are capacitate deplină de exerciţiu;
- e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
- f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
- g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
- h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie şi de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice;
- i) nu a f ost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
- j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.
Condiţii specifice:
■ studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diploma de licenţă sau echivalentă în domeniul medicinei veterinare, specializarea medicină veterinară
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de execuţie consilier, clasa I, grad profesional asistent: minimum un an
Bibliografie
- Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, republicată;
- Constituţia României, republicată;
4.Dr. Barzoi, Sanda Lazarescu, Natalia Maier, Lidia Tulus, R. Korn, Olga Nuca, Florina Dumitrescu – Metode microbiologice de laborator pentru examenul de laborator al produselor alimentare de origine animala. Ministerul agriculturii si industriei alimentare, Directia Sanitara Veterinara, Laboratorul central pentru controlul alimentelor de origine animala
5.Dumitru Buiuc, Marian Negut – Tratat de microbiologie clinica. Editia a II-a, revizuita si adaugata, Editura Medicala Bucuresti, 2008
6.Regulamentul (CE) nr. 2073/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare
7.Regulamentul (CE) nr. 853/2004 de stabilire a unor norme specifice de igiena care se aplica alimentelor de origine animala
8.Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 976/1998 pentru aprobarea Normelor de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor
9.Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 27/2011 privind aprobarea criteriilor microbiologice si de igiena care se aplica produselor alimentare, altele decat cele mentionate in Reg. (CE) nr. 2073/2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare
10.Ordinul presedintelui ANSVSA nr. 35/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a Programului de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor
11.HG nr. 1415/2009 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si a unitatilor din subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare
12.Ordonanța nr. 42/2004 privind organizarea activității veterinare, cu modificările şi completările ulterioare.
►Dosarul de inscriere
Dosarul va cuprinde documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare
Art. 49 – (1) În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:
- a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
- b) curriculum vitae, modelul comun european;
- c) copia actului de identitate;
- d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
- e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
- f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
- g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
- h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
- i) cazierul judiciar;
- j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.
(11) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. f) este prevăzut în anexa nr. 2D.
(12) Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut la alin. (11) trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.
(2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.
(3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepţia documentului prevăzut la alin. (1) lit. c), care se poate transmite şi în format electronic, la adresa de e-mail prevăzută la art. 39 alin. (11) lit. h).
(4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. i) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
(5) Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 se pune la dispoziţie candidaţilor de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric.
Director executiv,
Dr. Fodor Vasile Onoriu
Compartiment J.R.U.
Vidrighin Emanoil
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
Autoritatea sau instituţia publică …………………………………………………………..
Funcţia publică solicitată:
|
Data organizării concursului: |
Numele şi prenumele candidatului:
|
Datele de contact ale candidatului (se utilizează pentru comunicarea cu privire la concurs): |
Adresă: |
E-mail: |
Telefon: Fax: |
Studii generale şi de specialitate:
Studii medii liceale sau postliceale:
Instituţia | Perioada | Diploma obţinută | |
Studii superioare de scurtă durată:
Instituţia | Perioada | Diploma obţinută | |
Studii superioare de lungă durată:
Instituţia | Perioada | Diploma obţinută | |
Studii postuniversitare, masterat sau doctorat:
Instituţia | Perioada | Diploma obţinută | |
Alte tipuri de studii:
Instituţia | Perioada | Diploma obţinută | |
Limbi străine1):
Limba | Scris | Citit | Vorbit | |
Cunoştinţe operare calculator2):
|
Cariera profesională3):
Perioada | Instituţia/Firma | Funcţia | Principalele responsabilităţi | |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Detalii despre ultimul loc de muncă4):
- . . . . . . . . . .
- . . . . . . . . . .
Persoane de contact pentru recomandări5):
Nume şi prenume | Instituţia | Funcţia | Număr de telefon |
Declaraţii pe propria răspundere6)
Subsemnatul(a) …………………………………………………………., legitimat(ă) cu CI/BI seria ……… numărul ………………., eliberat(ă) de ……………………….. la data de ………………………………,
cunoscând prevederile art. 54 lit. i) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, declar pe propria răspundere că în ultimii 7 ani:
– am fost □ destituit(ă) dintr-o funcţie publică
– nu am fost □
şi/sau
– mi-a încetat □ contractul individual de muncă
– nu mi-a încetat □
pentru motive disciplinare.
Cunoscând prevederile art. 54 lit. j) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, declar pe propria răspundere că:
– am desfăşurat □
– nu am desfăşurat □
activităţi de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.
Acord privind datele cu caracter personal7)
□ Sunt de acord cu transmiterea informaţiilor şi documentelor, inclusiv date cu caracter personal necesare îndeplinirii atribuţiilor membrilor comisiei de concurs, membrilor comisiei de soluţionare a contestaţiilor şi ale secretarului, în format electronic.
□ Consimt ca instituţia să solicite organelor abilitate extrasul de pe cazierul judiciar cu scopul angajării şi, în acest sens, am completat şi am depus la dosar cererea pusă la dispoziţie de instituţia organizatoare a concursului, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezenta.
□ Consimt ca instituţia să solicite Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici extrasul de pe cazierul administrativ cu scopul constituirii dosarului de concurs/examen în vederea promovării şi, în acest sens, am completat şi am depus la dosar cererea pusă la dispoziţie de instituţia organizatoare a concursului, cunoscând că pot reveni oricând asupra consimţământului acordat prin prezenta.
□ Sunt de acord cu prelucrarea ulterioară a datelor cu caracter personal în scopuri statistice şi de cercetare.
□ Doresc să primesc pe adresa de e-mail indicată materiale de informare şi promovare cu privire la activitatea instituţiei şi la domeniul funcţiei publice.
Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile art. 326 din Codul penal cu privire la falsul in declaraţii, că datele furnizate în acest formular sunt adevărate.
Data Semnatura
…………………… ………………………..
1) Se vor trece calificativele „cunoştinţe de bază”, „bine” sau „foarte bine”; calificativele menţionate corespund, în grila de autoevaluare a Cadrului european comun de referinţă pentru limbi străine, nivelurilor „utilizator elementar”, „utilizator independent” şi, respectiv, „utilizator experimentat”.
2) Se va completa cu indicarea sistemelor de operare, editare sau orice alte categorii de programe IT pentru care există competenţe de utilizare, precum şi, dacă este cazul, cu informaţii despre diplomele, certificatele sau alte documente relevante care atestă deţinerea respectivelor competenţe.
3) Se vor menţiona în ordine invers cronologică informaţiile despre activitatea profesională anterioară.
4) Se vor menţiona calificativele acordate la evaluarea performanţelor profesionale în ultimii 2 ani, dacă este cazul.
5) Vor fi menţionate numele şi prenumele, locul de muncă, funcţia şi numărul de telefon.
6) Se va bifa cu „X” varianta pentru care candidatul îşi asumă răspunderea declarării.
7) Se va bifa cu „X”, în cazul în care candidatul este de acord; în comunicarea electronică va fi folosită adresa de e-mail indicată de candidat în prezentul formular, iar modelul cererii de consimţământ pentru solicitarea extrasului de pe cazierul judiciar cu scopul angajării sau, după caz, extrasul de pe cazierul administrativ cu scopul constituirii dosarului de concurs/examen în vederea promovării se pune la dispoziţie candidatului de către instituţia organizatoare a concursului.
Denumirea autorităţii sau instituţiei publice DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SIBIU
Serviciul Laborator – Compartimentul Siguranta Alimentelor |
Aprob,
DIRECTOR EXECUTIV DR. FODOR VASILE ONORIU |
Fişa postului
Nr. 110
Informaţii generale privind postul
1. Denumirea postului – CONSILIER2. Nivelul postului – DE EXECUTIE
- Scopul principal al postului – efectuarea activitatiilor specifice sectiei Microbiologia alimentelor a hranei pentru animale si a apei, conform Regulamentului de Organizare si Functionare al DSVSA Sibiu, aprobat prin Ordinul presedintelui ANSVSA nr. 571/27.06.2014
Condiţii specifice pentru ocuparea postului
1. Studii de specialitate- Studii superioare de lunga durata, specializare medicina veterinara2. Perfecţionări (specializări)– conform legislatiei in vigoare 3. Cunoştinţe de operare pe calculator (necesitate şi nivel) – DA – cunostinte de baza4. Limbi străine: (necesitate şi nivel de cunoaştere) – cunoastrea unei limbi de circulatie internationala – NU
- Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare :
– cunoasterea legislatiei specifice in vigoare si a legislatiei cu privire la functia publica, abilitati in domeniul analizei si sintezei, respectarea principiilor de etica si a regulilor de conduita privind integritatea, obiectivitatea, confidentialitatea, competenta si independenta, capacitate de a lucra in echipa, capacitate de a comunica;
6. Cerinţe specifice:- delegari, disponibilitate pentru program prelungit – conform ordinelor scrise date de conducatorul institutiei.
Atribuţiile postului:
- Asigură, prin examene specifice de laborator, realizarea prevederilor Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului
- Participă la elaborarea Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului;
- Aplica din punct de vedere tehnico-analitic proiectele programelor cifrice ale acţiunilor sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor elaborate în baza Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului; înainte de a fi supuse aprobarii.
- Planifica si coordoneaza tehnic si administrativ activitatea in cadrul laboratorului Microbiologia alimentelor, a apei si furajelor si executa incercarile conform procedurilor specifice.
- Executa urmatoarele analize: Detectia bacteriilor din genul Salmonella; Detectia si numararea Listeria monocytogenes; Detectia si numararea Escherichia coli; Detectia si numararea stafilococilor coagulaza-pozitivi (Staphylococcus aureus si alte specii); Numararea celulelor somatice (metoda microscopica ) ; Numararea celulelor somatice (metoda fluoro-opto-electronica) ; Numararea microorganismelor formatoare de colonii (N.T.G.); Detectia si numararea bacteriilor coliforme; Detectia, numararea si identificarea drojdiilor si mucegaiurilor ; Detectia si numararea Enterobacteriaceaelor; Numararea Bacillus cereus prezumptiv (tehnica de numarare a coloniilor la 30ºC) ; Numararea Clostridium perfringens (tehnica de numarare a coloniilor); Numararea bacteriilor sulfito-reducatoare care se dezvolta in conditii anaerobe; Analiza microbiologică a conservelor in recipiente inchise ermetic (microorganisme viabile in produsul conservat prin tratament termic); Detectia si numararea Escherichia coli si a bacteriilor coliforme din apa; Detectia si numararea enterococilor intestinali din apa; Examen organoleptic.
- Intocmeste planul anual de instruire interna a personalului din cadrul sectiei si verifica prin teste pregatirea acestora;
- Supervizarea si organizeaza activitatea de analiza prin mentinerea competentei in domeniu pentru fiecare incercare in parte.
- Elaborează: proceduri specifice, proceduri operationale, instrucţiunile de lucru, Propune modificarea documentelor sistemul calitatii;
- Analizeaza neconformitatile, reclamatiile, cauzele acestora, stabileste si intreprinde actiuni corective;
- Valideaza rezultatele analizelor;
- Raporteaza rezultatele analizelor;
- Raspunde de modul de redactare si de continutul buletinelor de analiza pe care le semneaza in calitate de responsabil analize al sectiei de Microbiologia alimentelor, a apei si a furajelor.
- Gestioneaza documentele externe aferente propriului domeniu;
- Intocmeste necesarul anual de aparatura, sticlarie si produse biologice, reactivi dezinfectante, consumabile si alte produse necesare desfasurarii activitatii sectiei si il inainteaza responsabilului sectiei, sefului de laborator si conducerii DSVSA SIBIU spre aprobare;
- Propune refuzul serviciilor, materialelor consumabile si a probelor neconforme in baza unor motive intemeiate iar la nevoie prezinta un punct de vedere scris al motivului de refuz;
- Intocmeste periodic sau la cerere rapoarte de activitate care sunt inaintate sefului de laborator si conducerii DSVSA SIBIU;
- Aduce imediat la cunostinta sefului de laborator (sau informeaza, dupa caz, serviciile DSVSA) aparitia unor situatii deosebite si participa la solutionarea acestora in limita competentelor pe care le are;
- Raspunde de functionarea si intretinerea aparaturii din dotare si a spatiilor aferente activitatii sectiei;
- Propune sefului de laborator introducerea de noi metode de diagnostic omologate si urmareste in permanenta noutatile care apar in imbunatatirea tehnicilor de diagnostic uzuale pentru introducerea si utilizarea lor in practica ;
- Urmareste desfasurarea in bune conditii a activitatii in laboratorul de Microbiologia alimentelor, a apei si a furajelor in vederea realizarii programului cifric si de autocontrol in corelatie cu legislatia sanitara veterinara in vigoare
- Pentru incercarile din programul de autocontrol raspunde de aplicarea legislatiei in vigoare privind tarifele incercarilor solicitate si reinnoirea acestora in cazul modificarilor.
- Executa alte dispozitii legale ale conducerii DSVSA SIBIU in limita competentei si a postului ocupat;
- Are obligatia pastrarii secretului de serviciu si a confidentialitatii datelor la care a avut acces prin natura activitatii ;
- In calitate de responsabil sectie in laboratorul de Microbiologia alimentelor, a apei si a furajelor:
- analizeaza comanda impreuna cu personalul angajat la receptie probe, la nevoie;
- receptioneza probele de analizat in cadrul sectiei ;
- executa si/sau coordoneza analizele conform procedurilor specifice ;
- supervizeaza analizele executate de laboranti;
- raspunde de buna functionare a echipamentelor de masurare/incercare;
- introduce rezultatele si concluziile pentru probele analizate in vederea finalizarii buletinului de analiza in aplicatia LIMS;
- intocmeste si intretine documentatia PS si IL;
- Participă la investigaţii epidemiologice pentru obţinerea de informaţii suplimentare în vederea stabilirii diagnosticului, atunci cand este cazul;
- Participa la testele interlaborator organizate, în condiţiile legii, de către institutele de referinţă şi/sau laboratoarele naţionale de referinţa;
- Participă la sesiuni de formare profesionala organizate de laboratoarele naţionale de referinţă coordonatoare;
- Raspunde in fata directorului executiv si a sefului de laborator de activitatea efctuata in cadrul sectiei de Microbiologia alimentelor, a apei si furajelor;
- Pastreaza in bune conditii tulpinile martor ATTC, executa pasajele secundare de pe criobile si consemneaza pe fisele de lucru specifice data fiecarui pasaj, executantul si data instrainarii placilor martor spre decontaminare;
- Verifică documentaţia privind îndeplinirea condiţiilor necesare autorizării laboratoarelor sanitar-veterinare şi/ sau pentru siguranţa alimentelor organizate in cadrul unităţilor de procesare cunoscute sub denumirea de laboratoare uzinale, efectuează evaluarea acestora, în condiţiile legii şi propune spre aprobare directorului executiv al D.S.V.S.A., pentru emiterea autorizaţiei sanitare veterinare de funcţionare;
- Comunică laboratoarelor naţionale de referinţă rezultatele analizelor efectuate şi transmit acestora probe complementare sau contraprobele păstrate în cadrul laboratorului, în vederea confirmării rezultatelor – în cazul probelor pozitive sau neconforme
- La cerere transmite situaţia probelor analizate în control oficial şi contra cost laboratoarelor naţionale de referinţă coordonatoare, pentru monitorizarea, prelucrarea şi interpretarea acestora;
- Raspunde de functionarea sistemului calitatii si respectarea cerintelor de acreditare pentru sectia de Microbiologia alimentelor, a apei si furajelor;
- Respecta R.O.I., R.O.F.si normele privind P.S.I. si S.S.M. conf. Legii 319/2006
- Raspunde de toate sarcinile ce-i revin pe linie tehnica si administrativa.
Identificarea funcţiei publice corespunzătoare postului
1. Denumire – Consilier 2. Gradul profesional – Asistent3. Clasa I4. Vechimea în specialitate necesară- min. 1 an Sfera relaţională a titularului postului1. Sfera relaţională internă: a) Relaţii ierarhice:
– subordonat faţă de – Sef serviciu Laborator si Directorul Executiv al DSVSA Sibiu
– superior pentru – persoanele de executie din cadrul sectiei Microbiologia alimentelor si a furajelor
- b) Relaţii funcţionale:
– cu toate sectiile din Laboratorul Sanitar Veterinar, serviciile compartimentele si birourile din structura DSVSA Sibiu.
– este inlocuit de responsabil sectie Igiena si bunastarea animalelor si responsabil analize Microbiologia alimentelor, apei si furajelor; – inlocuieste responsabil sectie Igiena si bunastarea animalelor c) Relaţii de control:- conform legislatiei in vigoare d) Relaţii de reprezentare: conform ordinelor scrise date de Directorul executiv al DSVSA Sibiu, cu respectarea legislatiei in vigoare2. Sfera relaţională externă:
- a) cu autorităţi şi instituţii publice: – conform imputernicirii date pe baza de ordine scrise de catre conducatorul DSVSA Sibiu;
- b) cu organizaţii internaţionale: – conform imputernicirii date pe baza de ordine scrise de catre conducatorul DSVSA Sibiu;
- c) cu persoane juridice private: – conform imputenicirii si solicitarii date de seful ierarhic
- Delegarea de atribuţii şi competenţă – din partea directorului executiv al DSVSA Sibiu, pe baza deciziei si fisei de post conform prevederilor legale in vigoare.
Întocmit de:1. Numele şi prenumele DR. TICHINDELEAN RALUCA TEODORA2. Funcţia publică de conducere – Sef serviciu Laborator Sanitar Veterinar3. Semnătură ……………………………………………………………………………………4. Data intocmirii 10.04.2018 Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului1. Numele şi prenumele 2. Semnătura ……………………………………………………………………………………3. Data ………………………………..………………………………………………………… Contrasemnat de:1. Numele si prenumele DR. FODOR VASILE ONORIU2. Funcţia Director executiv3. Semnătura ……………………………………………………………………………………4. Data 11.04.2018