ANUNŢ CONCURSURI/EXAMENE DE RECRUTARE

ANUNŢ CONCURSURI/EXAMENE DE RECRUTARE

 

În baza prevederilor Legii nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare, respectiv ale H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, Direcţia Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor Sibiu, cu sediul în Sibiu, str. Calea Şurii Mari, nr. 21, organizează concursuri/examene de recrutare pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuţie vacante:

  1. consilier, grad profesional asistent, în cadrul Serviciului Laborator Sanitar Veterinar şi pentru Siguranţa AlimentelorCompartiment Siguranţa Alimentelor;
  2. consilier, grad profesional superior, în cadrul Serviciului Control Oficial Sănătate şi Bunăstare Animală;
  3. consilier, grad profesional asistent, în cadrul Serviciului Economic şi Administrativ, Compartimentul Comunicare, Registratură-Arhivă.

Probe stabilite pentru concursuri/examene: probă scrisă şi interviu.

 Dosarele de înscriere la concurs se depun în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial, partea a III-a, la sediul Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Sibiu, str. Calea Şurii Mari, nr. 21 şi trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Bibliografia şi atribuţiile prevăzute în fişa postului se afişează la sediul instituţiei şi pe pagina de internet.

Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul Direcţiei Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor Sibiu şi la nr. de telefon 0269/223069 int. 222; fax: 0269/223753; e-mail: office-sibiu@ansvsa.ro. Persoană de contact: Vidrighin Emanoil, funcţia publică: consilier

Data publicării anunţului în M. Of.: 16.11.2018

Pentru consilier, grad profesional asistent, în cadrul Serviciului Economic şi Administrativ, Compartimentul Comunicare, Registratură-Arhivă

►proba scrisă se va organiza în data de 17.12.2018, ora 10, la sediul D.S.V.S.A. Sibiu, la sediul D.S.V.S.A. Sibiu.

►Condiţii de participare

Condiţii generale:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţii specifice:

■ studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental ştiinţe sociale, ramura ştiinţe juridice, domeniul de licenţă ştiinţe administrative, specializarea administraţie publică

■ vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de execuţie consilier, clasa I, grad profesional asistent: minimum 1 an

Bibliografie

  1. Legea nr. 188/1999privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, republicată;
  3. Constituţia României, republicată;
  4. Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. 5. G. nr. 42/2004 privind organizarea activităţii veterinare, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. H.G. nr. 1415/ 2009 privind organizarea şi funţionarea Autoritătii Naţionale Sanitar- Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unităţilor din subordinea acesteia;
  7. Ordinul nr. 49/04.05.2018 pentru aprobarea structurii organizatorice cadru şi a <LLNK 12009 1415 20 301 0 35>Regulamentului de  organizarea şi funcţionare ale direcţiilor sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti;
  8. H.G. nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. Legea nr. 16/1996 Legea Arhivelor Naţionale republicată;
  10. H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
  11. Legea nr. 554/2004 Legea contenciosului administrative, cu modificările şi completările ulterioare.

Pentru consilier, grad profesional asistent, în cadrul Serviciului Laborator Sanitar Veterinar şi pentru Siguranţa AlimentelorCompartiment Siguranţa Alimentelor

►proba scrisă se va organiza în data de 19.12.2018, ora 10, la sediul D.S.V.S.A. Sibiu, la sediul D.S.V.S.A. Sibiu.

►Condiţii de participare

Condiţii generale:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţii specifice:

■ studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul fundamental ştiinţe biologice şi biomedicale, domeniul de licenţă- medicină veterinară, specializarea – medicină veterinară

■ vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de execuţie consilier, clasa I, grad profesional asistent: minimum un an

Bibliografie

  1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, republicată;
  3. Constituţia României, republicată;

4.Dr. Barzoi, Sanda Lazarescu, Natalia Maier, Lidia Tulus, R. Korn, Olga Nuca, Florina Dumitrescu – Metode microbiologice de laborator pentru examenul de laborator al produselor alimentare de origine animala. Ministerul agriculturii si industriei alimentare, Directia Sanitara Veterinara, Laboratorul central pentru controlul alimentelor de origine animala

5.Dumitru Buiuc, Marian Negut – Tratat de microbiologie clinica. Editia a II-a, revizuita si adaugata, Editura Medicala Bucuresti, 2008

6.Regulamentul (CE) nr. 2073/2005, cu modificarile si completarile ulterioare, privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare

7.Regulamentul (CE) nr. 853/2004 de stabilire a unor norme specifice de igiena care se aplica alimentelor de origine animala

8.Ordinul Ministrului Sanatatii nr. 976/1998 pentru aprobarea Normelor de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor

9.Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 27/2011 privind aprobarea criteriilor microbiologice si de igiena care se aplica produselor alimentare, altele decat cele mentionate in Reg. (CE) nr. 2073/2005 privind criteriile microbiologice pentru produsele alimentare

10.Ordinul presedintelui ANSVSA nr. 35/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a Programului de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor

11.HG nr. 1415/2009 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor si a unitatilor din subordinea acesteia, cu modificările şi completările ulterioare

12.Ordonanța nr. 42/2004 privind organizarea activității veterinare, cu modificările şi completările ulterioare.

 Pentru consilier, grad profesional superior, în cadrul Serviciului Control Oficial Sănătate şi Bunăstare Animală

►proba scrisă se va organiza în data de 21.12.2018, ora 10, la sediul D.S.V.S.A. Sibiu, la sediul D.S.V.S.A. Sibiu.

►Condiţii de participare

Condiţii generale:

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţii specifice:

■ studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul fundamental ştiinţe biologice şi biomedicale, domeniul de licenţă- medicină veterinară, specializarea – medicină veterinară

■ vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de execuţie consilier, clasa I, grad profesional superior: minimum 7 ani

Bibliografie

  1. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  2. Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduită al funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare, republicată;
  3. Constituţia României, republicată;
  4. Ordinul nr. A.N.S.V.S.A. 106/2015 pentru aprobarea Procedurii privind decontarea acţiunilor sanitar-veterinare cuprinse în Programul acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, modificat prin Ordinul ANSVSA nr. 96/2018.;
  5. Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 77/2005 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind notificarea bolilor animalelor, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 79/2008 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind notificarea internă şi declararea oficială a unor boli transmisibile ale animalelor, cu modificările şi completările ulterioare;
  7. Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 178/2014 privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 77/2005 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind notificarea bolilor animalelor;
  8. Ordin nr. A.N.S.V.S.A. 30/2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind stabilirea normelor minime de protecţie a puilor destinaţi producţiei de carne, cu modificările şi completările ulterioare;
  9. Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 46/2014 privind aprobarea Planului pentru eradicarea anemiei infecţioase ecvine pe teritoriul României şi a normelor de implementare a prevederilor Deciziei Comisiei 2010/346/UE din 18 iunie 2010 referitoare la măsurile de protecţie cu privire la anemia infecţioasă ecvină în România.
  10. Ordin A.N.S.V.S.A. nr. 202/2006 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare care stabileşte standarde minime pentru protecţia porcinelor, cu modificările şi completările ulterioare;
  11. Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 35/2016 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi    de supraveghere şi control în domeniul siguranţei alimentelor;
  12. Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 20/2018 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind condiţiile de biosecuritate în exploataţiile de suine
  13. Ordinul A.N.S.V.S.A. nr. 21/2018 pentru aprobarea Normei sanitar-veterinare privind condiţiile de biosecuritate în exploataţiile comerciale de păsări, precum şi condiţiile privind mişcarea păsărilor vii şi a subproduselor provenite de la acestea

 ►Dosarul de inscriere

Dosarul va cuprinde documentele prevăzute la art. 49 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare Art. 49 – (1) În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, candidaţii depun dosarul de concurs, care va conţine în mod obligatoriu:

  1.   a) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3;
  2.   b) curriculum vitae, modelul comun european;
  3.   c) copia actului de identitate;
  4.   d) copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări;
  5.   e) copie a diplomei de master sau de studii postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, după caz;
  6.   f) copia carnetului de muncă şi după caz, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice;
  7.   g) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului;
  8.   h) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare pentru efort fizic, în cazul funcţiilor publice pentru a căror ocupare este necesară îndeplinirea unor condiţii specifice care implică efort fizic şi se testează prin probă suplimentară;
  9.   i) cazierul judiciar;
  10.   j) declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste calitatea sau lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia.

    (11) Modelul orientativ al adeverinţei menţionate la alin. (1) lit. f) este prevăzut în anexa nr. 2D.

    (12) Adeverinţele care au un alt format decât cel prevăzut la alin. (11) trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa nr. 2D şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

    (2) Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii Publice.

    (3) Copiile de pe actele prevăzute la alin. (1) se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs, cu excepţia documentului prevăzut la alin. (1) lit. c), care se poate transmite şi în format electronic, la adresa de e-mail prevăzută la art. 39 alin. (11) lit. h).

    (4) Documentul prevăzut la alin. (1) lit. i) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

    (5) Formularul de înscriere prevăzut în anexa nr. 3 se pune la dispoziţie candidaţilor de către autoritatea sau instituţia publică organizatoare a concursului din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a acesteia în format deschis, editabil, în cadrul secţiunii dedicate publicităţii concursului, precum şi la sediu, în locul special amenajat pentru desfăşurarea de activităţi de informare şi relaţii publice, în format letric.”

Director executiv,

Dr. Fodor Vasile Onoriu

 

Compartiment J.R.U.

Vidrighin Emanoil

 

Denumirea autorităţii sau instituţiei publice: DIRECŢIA SANITARĂ VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR SIBIU Aprob,

Director executiv,

Dr. Fodor Vasile Onoriu

Serviciul Economic şi Administrativ

Compartimentul Comunicare, Registratură-Arhivă

Fişa postului
Nr. 59

 

Informaţii generale privind postul

  1. Denumirea postului: consilier
  2. Nivelul postului – Funcţie publică de execuţie

3.Scopul principal al postului: conform Ordinului preşedintelui ANSVSA nr. 49/2018 pentru aprobarea structurii organizatorice cadru şi a <LLNK 12009  1415 20 301   0 35>Regulamentului de  organizarea şi funcţionare ale direcţiilor sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti

Condiţii specifice pentru ocuparea postului

  1. Studii de specialitate

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul fundamental ştiinţe sociale, ramura ştiinţe juridice, domeniul de licenţă ştiinţe administrative, specializarea administraţie publică

  1. Perfecţionări (specializări)

– conform legislaţiei în vigoare

  1. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel)

– microsoft word, excel – nivel mediu

4.Limbi străine) (necesitate şi nivel de cunoaştere) – cunoaşterea unei limbi internaţionale – cunoştinţe de bază

5.Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare :

-cunoaşterea legislaţiei în vigoare, spirit de observaţie, abilitaţi în domeniul analizei si sintezei, calităţi privind cinstea şi corectitudinea (atestate pe baza certificatului de cazier judiciar), respectarea principiilor de etică şi a regulilor de conduită privind integritatea, obiectivitatea, confidenţialitatea, competenţa si independenţa;

6.Cerinţe specifice

-delegări, disponibilitate pentru program prelungit – conform ordinelor scrise date de conducătorul instituţiei

7.Competenţa managerială (cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale) – nu este cazul

Atribuţiile postului:

  1. asigură existența punctului unic de intrare-ieşire a documentelor în/ din D.S.V.S.A., primeşte şi înregistrează toate documentele adresate D.S.VSA;
  2. verifică dacă documentele au fost corect îndrumate pe numele şi adresa D.S.V.S.A. şi semnează în condica de expediţie, în cazul în care corespondenţa se face prin scrisoare recomandată sau prin curierat;
  3. în cazul în care în documentul intrat sunt menţionate anexe şi acestea lipsesc, se va face menţiunea despre aceasta, în caz contrar personalul care îşi desfăşoară activitatea de înregistrare este răspunzător de pierdere;
  4. conexează la primul document înregistrat documentele care se referă la aceeaşi problemă şi au acelaşi expeditor;
  5. înainte de expediere, documentele se scad în Registrul intrări – ieşiri, iar exemplarul nr. 2, cu contrasemnături, se predă structurii din cadrul D.S.V.S.A. care a întocmit documentul;
  6. expediază toate documentele emise de către D.S.V.S.A. şi completează rubricile corespunzătoare din Registrul ieşiri – intrări;
  7. primeşte şi înregistrează solicitările primite în conformitate cu Legea 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public cu modificările şi completările ulterioare;
  8. primeşte şi înregistrează solicitările privind informaţiile de interes public şi le evaluează primar pentru a stabili dacă acestea sunt informaţii comunicate din oficiu, furnizabile la cerere sau exceptate de la liberul acces la informaţii;
  9. direcţionează solicitările, în funcţie de domeniul la care face referire, către structurile de specialitate din cadrul instituţiei, conform rezoluției/repartizării directorului executiv;
  10. transmite răspunsurile avizate de directorul executiv, primite din partea structurilor de specialitate din cadrul instituţiei către solicitant, cu respectarea termenelor prevăzute de legislaţia în vigoare;
  11. întocmeşte un raport anual privind accesul la informaţiile de interes public şi îl transmite la A.N.S.V.S.A.;
  12. asigură înregistrarea documentelor referitoare la informaţiile de interes public şi solicitările mass-media, la zi într-un registru prevăzut pentru acest scop;
  13. răspunde la solicitările altor structuri din cadrul instituţiei sau ale A.N.S.V.S.A., precum şi ale persoanelor fizice şi juridice, privind domeniile de competenţă, conform legislaţiei în vigoare;
  14. soluţionează petiţiile primite în responsabilitatea sa şi comunică răspunsurile către Biroul/Compartimentul Autorizare, Înregistrare, TRACES şi gestiunea activităţii de Import- Export, având în vedere respectarea termenului legal de răspuns către petent, în conformitate cu prevederile legale;
  15. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;
  16. realizează şi alte activităţi dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.

 Identificarea funcţiei publice corespunzătoare postului

  1. Denumire: consilier
  2. Clasa I
  3. Gradul profesional asistent
  4. Vechimea în specialitate necesară – minimum 1 an

Sfera relaţională a titularului postului

1.Sfera relaţională internă:

  1. a) Relaţii ierarhice:

– subordonat faţă de- şeful Serviciului Economic şi Administrativ

– superior pentru – nu este cazul

  1. b) Relaţii funcţionale: cu toate serviciile şi compartimentele aflate în structura organizatorică DSVSA Sibiu
  2. c) Relaţii de control:-
  3. d) Relaţii de reprezentare: numai cu aprobarea directorul executiv al DSVSA Sibiu
  4. Sfera relaţională externă:
  5. a) cu autorităţi şi instituţii publice: – conform împuternicirii date pe baza de ordine scrise de către conducătorul DSVSA Sibiu;
  6. b) cu organizaţii internaţionale: nu este cazul
  7. c) cu persoane juridice private: numai cu aprobarea directorul executiv al DSVSA Sibiu
  8. Limite de competenţă – conform ordinelor scrise date de conducătorul instituţiei.

4. Delegarea de atribuţii şi competenţă  – conform prevederilor legale, în baza deciziei  directorului executiv al DSVSA Sibiu

Întocmit de:

1.Numele şi prenumele Ec. Tileagă Camelia Marioara

2. Funcţia publică de conducere: şef Serviciu Economic şi Administrativ

3. Semnatura

4. Data întocmirii: 22.10.2018

Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului

1. Numele şi prenumele

2. Semnatura

3. Data

Contrasemnează:

1. Numele şi prenumele Dr. Fodor Vasile Onoriu

2. Funcţia publică de conducere – director executiv

3. Semnatura

4. Data: 22.10.2018

Denumirea autorităţii sau instituţiei publice: DIRECŢIA SANITARĂ VETERINARĂ ŞI PENTRU SIGURANŢA ALIMENTELOR SIBIU Aprob,

Director executiv,

Dr. Fodor Vasile Onoriu

Serviciul Control Oficial Sanatate şi Bunastare Animala

 

Fişa postului
Nr. 58

Informaţii generale privind postul

  1. Denumirea postului: consilier
  2. Nivelul postului – Funcţie publică de execuţie

3.Scopul principal al postului: conform Ordinului preşedintelui ANSVSA nr. 49/2018 pentru aprobarea structurii organizatorice cadru şi a <LLNK 12009  1415 20 301   0 35>Regulamentului de  organizarea şi funcţionare ale direcţiilor sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti

Condiţii specifice pentru ocuparea postului

  1. Studii de specialitate

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalent în domeniul fundamental ştiinţe biologice şi biomedicale, domeniul de licenţă- medicină veterinară, specializarea – medicină veterinară

  1. Perfecţionări (specializări)

– conform legislaţiei în vigoare

  1. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate şi nivel)

– microsoft word, excel – nivel mediu

4.Limbi străine) (necesitate şi nivel de cunoaştere) – cunoaşterea unei limbi internaţionale – cunoştinţe de bază

5.Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare :

-cunoaşterea legislaţiei în vigoare, spirit de observaţie, abilitaţi în domeniul analizei si sintezei, calităţi privind cinstea şi corectitudinea (atestate pe baza certificatului de cazier judiciar), respectarea principiilor de etică şi a regulilor de conduită privind integritatea, obiectivitatea, confidenţialitatea, competenţa si independenţa;

6.Cerinţe specifice

-delegări, disponibilitate pentru program prelungit – conform ordinelor scrise date de conducătorul instituţiei

7.Competenţa managerială (cunoştinţe de management, calităţi şi aptitudini manageriale) – nu este cazul

Atribuţiile postului:

  1. realizează controale oficiale, în domeniul specific de activitate, în conformitate cu Programele de Supraveghere şi Control aprobate de A.N.S.V.S.A. şi Programul Naţional Cadru de Control în domeniul de competenţă, întocmeşte raportările specifice şi le transmite la A.N.S.V.S.A.;
  2. propune directorului executiv al D.S.V.S.A. emiterea ordonanţei de suspendare/interzicere a activităţii, în urma activităţii de control oficial desfăşurate, conform prevederilor legale;
  3. efectuează controalele oficiale prin metode şi tehnici adecvate, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare, precum şi cu procedurile şi ghidurile aprobate de A.N.S.V.S.A.;
  4. verifică condiţiile care au stat la baza autorizării unităţilor atunci când desfăşoară controale oficiale; în cazul în care se identifică nereguli grave, de natură să producă prejudicii consumatorilor, vor lua măsuri de sistare a producţiei/activității în respectiva unitate. În cazul în care operatorul din sectorul hranei pentru animale sau din cel alimentar nu este în măsură să furnizeze garanţii adecvate cu privire la producţia viitoare, va declanşa procedurile de retragere a autorizării unităţii sau de suspendare a autorizării unităţii; în cazul în care operatorul din sectorul hranei pentru animale sau din cel alimentar poate garanta că va rezolva deficienţele într-un termen rezonabil;
  5. aplică sancţiuni contravenţionale principale şi complementare şi poate propune suspendarea şi/sau interzicerea activităţii unităţilor supuse autorizării/înregistrării sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, în urma constatării deficienţelor/neconformităţilor în controlul oficial efectuat, în conformitate cu prevederile legale;
  6. întocmeşte documentele referitoare la suspiciunile/confirmările bolilor notificabile la animale, inclusiv zoonoze, pe întreg lanţul alimentar şi le supune spre avizare directorului executiv adjunct şi spre aprobare directorului executiv;
  7. transmite la A.N.S.V.S.A./D.S.V.S.A. datele şi documentele referitoare la suspiciunile/confirmările bolilor notificabile la animale, inclusiv zoonoze, pe întregul lanţ alimentar, aprobate de Directorul executiv al D.S.V.S.A;
  8. transmite la institutele naţionale veterinare de referinţă probele, datele şi documentele referitoare la suspiciunile/confirmările bolilor notificabile la animale, inclusiv zoonoze, pe întregul lanţ alimentar, cu aprobarea directorului executiv;
  9. monitorizează şi răspunde de realizarea Planurilor cifrice anuale aprobate;
  10. răspunde de întocmirea anchetelor epidemiologice şi de întocmirea documentaţiei conexe declarării, notificării, combaterii şi stingerii focarelor de boli transmisibile la animale şi de la animale la om, în conformitate cu normele stabilite de A.N.S.V.S.A. şi legislaţia în vigoare;
  11. Realizează controale specifice şi asigură completarea şi transmiterea documentaţiei către Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, cu privire la modul de respectare de către agricultori a SMR referitoare la domeniile specifice de competenţă;
  12. realizează acţiunile specifice şi răspunde de sistemul de monitorizare şi raportare în domeniul sănătăţii, zoonozelor şi agenţilor zoonotici, conform legislaţiei specifice în vigoare;
  13. stabileşte şi dispune aplicarea măsurilor de confiscare a animalelor vii, de reţinere oficială/sechestru, de retragere şi/sau distrugere a produselor şi subproduselor alimentare sau nedestinate consumului uman, de origine animală şi non-animală, a produselor medicinale veterinare, hranei pentru animale şi a altor produse supuse controlului sanitar-veterinar, respectând prevederile legislaţiei în vigoare din domeniul sanitar – veterinar şi al siguranţei alimentelor, în urma controlului oficial, şi verifică modul de realizare a acestor măsuri, precum şi modul de corectare a neconformităţilor care au determinat aplicarea acestor măsuri;
  14. participă împreună cu alte instituţii abilitate, la acţiuni comune de control oficial sau la verificarea şi cercetarea unor presupuse abuzuri şi ilegalităţi în domeniul specific de activitate;
  15. răspunde de întocmirea corectă, potrivit legislaţiei specifice, a Procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor la normele sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor;
  16. intervine, în cazul unei epizootii, în gestionarea crizei, şi stabileşte împreună cu autorităţile şi instituţiile competente strategia necesară combaterii epidemiei;
  17. participă şi răspunde, conform atribuţiilor, pentru activitatea centrului local de combatere a bolilor animalelor;
  18. solicită, după caz, în exercitarea acţiunilor de control oficial la operatorii economici, copii ale documentelor şi/sau alte documentaţii relevante;
  19. participă la realizarea misiunilor întreprinse de DG SANTE, în domeniul sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, prin prezentarea activităţii proprii, precum şi la realizarea misiunilor de audit întreprinse de către A.N.S.V.S.A;
  20. participă la instruiri dispuse de A.N.S.V.S.A.;
  21. controlează şi răspunde de aplicarea prevederilor legislaţiei sanitare-veterinare privind condiţiile de biosecuritate în exploataţiile de animale, circulaţia animalelor pe teritoriul de competenţă al D.S.V.S.A.;
  22. controlează şi răspunde de aplicarea prevederilor legislaţiei sanitare-veterinare din domeniul sănătăţii şi bunăstării animalelor;
  23. controlează şi răspunde de aplicarea prevederilor legislaţiei în domeniul identificării şi înregistrării animalelor
  24. participă la grupurile de experţi pe probleme de sănătate a animalelor, zoonozelor, bunăstarea animalelor;
  25. controlează în teren, conform cerinţelor tehnice, avizează şi răspunde de verificarea corectitudinii şi veridicităţii deconturilor întocmite de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi, privind acţiunile sanitare veterinare şi acţiunile de identificare şi înregistrare, suportate de la bugetul de stat, pe teritoriul de competenţă al D.S.V.S.A., conform legislației în vigoare;
  26. răspunde de raportarea către conducerea D.S.V.S.A. şi către A.N.S.V.S.A. a activităţilor realizate potrivit Planului cifric anual, conform instrucţiunilor primite;
  27. monitorizează, verifică, urmăreşte şi răspunde de efectuarea de către medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi, a acţiunilor sanitar-veterinare prevăzute în Planul cifric aprobat;
  28. verifică concordanţa între informaţiile înregistrate în BND şi animalele existente în exploataţie şi dispune măsurile legale ce se impun.
  29. prelevează probe, conform prevederilor legale şi procedurilor în vigoare în cadrul acţiunilor de control oficial sau în cazul suspiciunilor de boală;
  30. identifică nevoile de instruire şi face propuneri privind instruirea personalului şi/sau operatorilor economici pe domeniile specifice de activitate;
  31. stabileşte prin Sistemul de Poziţionare Globală (GPS) şi prin Sistemul Internaţional Geografic (GIS), hărţi, coordonatele focarului, zona de protecţie şi zona de supraveghere a bolii, la suspiciunea/confirmarea unei boli pe teritoriul de competenţă al D.S.V.S.A.;
  32. controlează condiţiile de funcţionare a târgurilor de animale vii din raza teritorială a D.S.V.S.A., precum şi respectarea prevederilor legale cu privire la ecarisarea teritoriului;
  33. face propuneri A.N.S.V.S.A. privind organizarea şi desfăşurarea de scenarii şi exerciţii/simulări privind intervenţiile de urgenţă în cazul evoluţiilor unor boli majore, inclusiv simulări la nivel naţional şi împreună cu statele vecine, prevăzute în reglementările europene în vigoare;
  34. îndeplineşte şi alte sarcini legate de prevenirea şi combaterea epidemiei în rândul animalelor şi alte măsuri ce se impun pentru asigurarea sănătăţii animalelor;
  35. controlează şi răspunde de implementarea şi aplicarea prevederilor legislaţiei sanitare-veterinare în domeniul bunăstării animalelor din raza teritorială a D.S.V.S.A.;
  36. controlează şi răspunde de respectarea prevederilor privind bunăstarea animalelor pe teritoriul de competenţă al D.S.V.S.A., inclusiv a standardelor minime privind protecţia animalelor în timpul transportului şi în timpul uciderii;
  37. monitorizează şi raportează conducerii D.S.V.S.A. rezultatul acţiunilor de control în domeniul său specific de activitate;
  38. realizează evaluarea unităţilor autorizate/înregistrate sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, în vederea încadrării în grupa de risc, în baza procedurilor transmise de către A.N.S.V.S.A.;
  39. difuzează, pe diferite căi mediatice, ghiduri şi materiale informative, cu aprobarea conducerii D.S.V.S.A., pentru conştientizarea şi sensibilizarea opiniei publice în ceea ce priveşte domeniile de interes sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor;
  40. răspunde la solicitările altor structuri din cadrul instituţiei sau ale A.N.S.V.S.A., precum şi ale persoanelor fizice şi juridice, privind domeniile de competenţă, conform legislaţiei în vigoare;
  41. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;
  42. realizează şi alte activităţi dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.

 Identificarea funcţiei publice corespunzătoare postului

  1. Denumire: consilier
  2. Clasa I
  3. Gradul profesional superior
  4. Vechimea în specialitate necesară – minimum 7 ani

Sfera relaţională a titularului postului

1.Sfera relaţională internă:

  1. a) Relaţii ierarhice:

– subordonat faţă de- şeful Serviciului Control Oficial Sănătate şi Bunăstare Animală

– superior pentru – nu este cazul

  1. b) Relaţii funcţionale: cu toate serviciile şi compartimentele aflate în structura organizatorică DSVSA Sibiu
  2. c) Relaţii de control:-
  3. d) Relaţii de reprezentare: numai cu aprobarea directorul executiv al DSVSA Sibiu
  4. Sfera relaţională externă:
  5. a) cu autorităţi şi instituţii publice: – conform împuternicirii date pe baza de ordine scrise de către conducătorul DSVSA Sibiu;
  6. b) cu organizaţii internaţionale: nu este cazul
  7. c) cu persoane juridice private: numai cu aprobarea directorul executiv al DSVSA Sibiu
  8. Limite de competenţă – conform ordinelor scrise date de conducătorul instituţiei.

4. Delegarea de atribuţii şi competenţă  – conform prevederilor legale, în baza deciziei  directorului executiv al DSVSA Sibiu

Întocmit de:

1. Numele şi prenumele Dr. Rad Nuţu

2. Funcţia publică de conducere: şef Serviciu Control Oficial Sănătate şi Bunăstare Animală

3. Semnatura

4. Data întocmirii: 22.10.2018

Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului

1. Numele şi prenumele

2. Semnatura

3. Data

Contrasemnează:

1. Numele şi prenumele Dr. Dr. Frăsie Nicolae

2. Funcţia publică de conducere – director executiv adjunct

3. Semnatura

4. Data: 22.10.2018

Denumirea autorităţii sau instituţiei publice DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR SIBIU

Serviciul Laborator – Compartimentul Siguranta Alimentelor

Aprob,

DIRECTOR EXECUTIV

DR. FODOR VASILE ONORIU

 

 

Fişa postului

Nr. 55

Informaţii generale privind postul

  1. Denumirea postului – CONSILIER
  2. Nivelul postului – DE EXECUŢIE
  3. Scopul principal al postului – efectuarea activitatiilor specifice secţiei Microbiologia alimentelor a hranei pentru animale si a apei, conform Regulamentului de Organizare si Funcţionare al DSVSA Sibiu, aprobat prin Ordinul preşedintelui ANSVSA nr. 571/27.06.2014

Condiţii specifice pentru ocuparea postului

  1. Studii de specialitate

– Studii superioare de lunga durata, specializare medicina veterinara

  1. Perfecţionări (specializări)

– conform legislaţiei in vigoare

  1. Cunoştinţe de operare pe calculator (necesitate şi nivel)

– DA – cunoştinţe de baza

  1. Limbi străine: (necesitate şi nivel de cunoaştere) – cunoastrea unei limbi de circulaţie internaţionala – NU
  2. Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare :

– cunoaşterea legislaţiei specifice in vigoare si a legislaţiei cu privire la funcţia publica, abilitaţi in domeniul analizei si sintezei, respectarea principiilor de etica si a regulilor de conduita privind integritatea, obiectivitatea, confidenţialitatea, competenta si independenta, capacitate de a lucra in echipa, capacitate de a comunica;

  1. Cerinţe specifice:

– delegări, disponibilitate pentru program prelungit – conform ordinelor scrise date de conducătorul instituţiei.

Atribuţiile postului:

  1. Asigură, prin examene specifice de laborator, realizarea prevederilor Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului
  2. Participă la elaborarea Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului;
  3. Aplica din punct de vedere tehnico-analitic proiectele  programelor cifrice ale acţiunilor sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor elaborate în baza Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire şi control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului; înainte de a fi supuse aprobă
  4. Planifica si coordonează tehnic si administrativ activitatea in cadrul laboratorului Microbiologia alimentelor, a apei si furajelor si executa incercarile conform procedurilor
  5. Executa următoarele analize: Detecţia bacteriilor din genul Salmonella; Detecţia si numărarea Listeria monocytogenes; Detecţia si numărarea Escherichia coli; Detecţia si numărarea stafilococilor coagulaza-pozitivi (Staphylococcus aureus si alte specii); Numărarea celulelor somatice (metoda microscopica ) ; Numărarea celulelor somatice (metoda fluoro-opto-electronica); Numărarea microorganismelor formatoare de colonii (N.T.G.); Detecţia si numărarea bacteriilor coliforme; Detecţia, numărarea si identificarea drojdiilor si mucegaiurilor; Detecţia si numărarea Enterobacteriaceaelor, Numărarea Bacillus cereus prezumptiv (tehnica de numărare a coloniilor la 30°C);  Numărarea

Bacillus cereus prezumptiv (tehnica de numărare a coloniilor la 30°C); Numărarea Clostridium perfringens (tehnica de numărare a coloniilor); Numărarea bacteriilor sulfito-reducatoare care se dezvolta in condiţii anaerobe; Analiza microbiologică a conservelor in recipiente închise ermetic (microorganisme viabile in produsul conservat prin tratament termic); Detecţia si numărarea Escherichia coli si a bacteriilor coliforme din apa; Detecţia si numărarea enterococilor intestinali din apa; Examen organoleptic.

  1. întocmeşte planul anual de instruire interna a personalului din cadrul secţiei si verifica prin teste pregătirea acestora;
  2. Supervizarea si organizează activitatea de analiza prin menţinerea competentei in domeniu pentru fiecare incercare in parte.
  3. Elaborează: proceduri specifice, proceduri operaţionale, instrucţiunile de lucru, Propune modificarea documentelor sistemul calităţii;
  4. Analizează neconformitatile, reclamatiile, cauzele acestora, stabileşte si intreprinde acţiuni corective;
  5. Validează rezultatele analizelor;
  6. Raportează rezultatele analizelor;
  7. Răspunde de modul de redactare si de conţinutul buletinelor de analiza pe care le semnează in calitate de responsabil analize al secţiei de Microbiologia alimentelor, a apei si a furajelor.
  8. Gestionează documentele externe aferente propriului domeniu;
  9. întocmeşte necesarul anual de aparatura, sticlărie si produse biologice, reactivi dezinfectante, consumabile si alte produse necesare desfăşurării activităţii secţiei si ii înaintează responsabilului secţiei, şefului de laborator si conducerii DSVSA SIBIU spre aprobare;
  10. Propune refuzul serviciilor, materialelor consumabile si a probelor neconforme in baza unor motive întemeiate iar la nevoie prezintă un punct de vedere scris al motivului de refuz;
  11. întocmeşte periodic sau la cerere rapoarte de activitate care sunt înaintate şefului de laborator si conducerii DSVSA SIBIU;
  12. Aduce imediat la cunoştinţa şefului de laborator (sau informează, după caz, serviciile DSVSA) apariţia unor situaţii deosebite si participa la soluţionarea acestora in limita competentelor pe care le are;
  13. Răspunde de funcţionarea si intretinerea aparaturii din dotare si a spatiilor aferente activităţii secţiei;
  14. Propune şefului de laborator introducerea de noi metode de diagnostic omologate si urmăreşte in permanenta noutăţile care apar in imbunatatirea tehnicilor de diagnostic uzuale pentru introducerea si utilizarea lor in practica ;
  15. Urmăreşte desfăşurarea in bune condiţii a activităţii in laboratorul de Microbiologia alimentelor, a apei si a furajelor in vederea realizării programului cifric si de autocontrol in corelaţie cu legislaţia sanitara veterinara in vigoare
  16. Pentru încercările din programul de autocontrol răspunde de aplicarea legislaţiei in vigoare privind tarifele incercarilor solicitate si reînnoirea acestora in cazul modifică
  17. Executa alte dispoziţii legale ale conducerii DSVSA SIBIU in limita competentei si a postului ocupat;
  18. Are obligaţia păstrării secretului de serviciu si a confidenţialităţii datelor la care a avut acces prin natura activităţii;
  19. In calitate de responsabil secţie in laboratorul de Microbiologia alimentelor, a apei si a furajelor:
  20. analizează comanda împreuna cu personalul angajat la recepţie probe, la nevoie;
  21. receptioneza probele de analizat in cadrul secţiei;

iii.     executa si/sau coordoneza analizele conform procedurilor specifice ;

  1. supervizează analizele executate de laboranţi;
  2. răspunde de buna funcţionare a echipamentelor de masurare/incercare;
  3. introduce rezultatele si concluziile pentru probele analizate in vederea finalizării buletinului de analiza in aplicaţia LIMS; vii. întocmeşte si intretine documentaţia PS si IL;
  4. Participă la investigaţii epidemiologice pentru obţinerea de informaţii suplimentare în vederea stabilirii diagnosticului, atunci când este cazul;
  5. Participa la testele interlaborator organizate, în condiţiile legii, de către institutele de referinţă şi/sau laboratoarele naţionale de referinţa;
  6. Participă la sesiuni de formare profesionala organizate de laboratoarele naţionale de referinţă coordonatoare;
  7. Răspunde in fata directorului executiv si a şefului de laborator de activitatea efctuata in cadrul secţiei de Microbiologia alimentelor, a apei si furajelor;
  8. Păstrează in bune condiţii tulpinile martor ATTC, executa pasajele secundare de pe criobile si consemnează pe fisele de lucru specifice data fiecărui pasaj, executantul si data instrainarii plăcilor martor spre decontaminare;
  9. Verifică documentaţia privind îndeplinirea condiţiilor necesare autorizării laboratoarelor sanitar-veterinare şi/ sau pentru siguranţa alimentelor organizate in cadrul unităţilor de procesare cunoscute sub denumirea de laboratoare uzinale, efectuează evaluarea acestora, în condiţiile legii şi propune spre aprobare directorului executiv al S.V.S.A., pentru emiterea autorizaţiei sanitare veterinare de funcţionare;
  10. Comunică laboratoarelor naţionale de referinţă rezultatele analizelor efectuate şi transmit acestora probe complementare sau contraprobele păstrate în cadrul laboratorului, în vederea confirmării rezultatelor – în cazul probelor pozitive sau neconforme
  11. La cerere transmite situaţia probelor analizate în control oficial şi contra cost laboratoarelor naţionale de referinţă coordonatoare, pentru monitorizarea, prelucrarea şi interpretarea acestora;
  12. Răspunde de funcţionarea sistemului calităţii si respectarea cerinţelor de acreditare pentru secţia de Microbiologia alimentelor, a apei si furajelor;
  13. Respecta R.O.I., R.O.F.si normele privind P.S.I. si S.S.M. conf. Legii 319/2006
  14. Răspunde de toate sarcinile ce-i revin pe linie tehnica si administrativa.

Identificarea funcţiei publice corespunzătoare postului

  1. Denumire – Consilier
  2. Gradul profesional – Asistent
  3. Clasa I
  4. Vechimea în specialitate necesară- min. 1 an

Sfera relaţională a titularului postului

  1. Sfera relaţională internă:
  2. a) Relaţii ierarhice:

– subordonat faţă de – Sef serviciu Laborator si Directorul Executiv al DSVSA Sibiu

–  superior pentru – persoanele de execuţie din cadrul secţiei  Microbiologia alimentelor si a furajelor

  1. b) Relaţii funcţionale:

–  cu toate secţiile din Laboratorul Sanitar Veterinar, serviciile compartimentele si birourile din structura DSVSA Sibiu.

–   este înlocuit de responsabil secţie Igiena si bunăstarea animalelor si responsabil analize Microbiologia alimentelor, apei si furajelor;

– inlocuieste responsabil secţie Igiena si bunăstarea animalelor

  1. Relaţii de control:- conform legislaţiei in vigoare
  2. Relaţii de reprezentare: conform ordinelor scrise date de Directorul executiv al DSVSA Sibiu, cu respectarea legislaţiei in vigoare
  3. Sfera relaţională externă:
  4. cu autorităţi şi instituţii publice: – conform împuternicirii date pe baza de ordine scrise de către conducătorul DSVSA Sibiu;
  5. cu organizaţii internaţionale: – conform împuternicirii date pe baza de ordine scrise de către conducătorul DSVSA Sibiu;
  6. cu persoane juridice private: – conform imputenicirii si solicitării date de şeful ierarhic
  7. Delegarea de atribuţii şi competenţă – din partea directorului executiv al DSVSA Sibiu, pe baza deciziei si fisei de post conform prevederilor legale in vigoare.

 

Întocmit de:

1.            Numele şi prenumele DR. TICHINDELEAN RALUCA TEODORA

2.            Funcţia publică de conducere – Sef serviciu Laborator Sanitar Veterinar

3.            Semnătură ……………………………………………………………………………………

4.            Data intocmirii 10.04.2018

Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului

1.            Numele şi prenumele

2.            Semnătura ……………………………………………………………………………………

3.            Data ………………………………..…………………………………………………………

Contrasemnat de:

1.            Numele si prenumele DR. FODOR VASILE ONORIU

2.            Funcţia Director executiv

3.            Semnătura ……………………………………………………………………………………

4.            Data 11.04.2018